Zuid-Amerika Amigos! - Reisverslagen van Christien Nijmeijer - WaarBenJij.nu Zuid-Amerika Amigos! - Reisverslagen van Christien Nijmeijer - WaarBenJij.nu
Zuid-Amerika Amigos!

Hola,

Joepie! Het ticket is geboekt, de backpack is volgestouwd en alle voorbereidingen zijn getroffen: ik ga drie maanden naar Zuid-Amerika. Natuurlijk hoop ik ook deze keer, tussen alle belevenissen door, een verhaaltje op waarbenjij.nu te plaatsen.

Adios!

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2014

In de wolken
Christien

Dames en heren, Met trots presenteer ik u mijn eerste, enige en echte 'waarbenjij.nu'. Hier zal ik de mensheid op de hoogte houden van de ongetwijfeld grootse avonturen die Evelyn en ik gaan beleven tijdens onze expeditie naar de andere kant van de aarde. Adios Amigos!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 35285

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 29 April 2014

Zuid-Amerika Amigos!

09 April 2007 - 27 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: