Mijn eerste reis - Reisverslagen van Christien Nijmeijer - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Christien Nijmeijer - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Dames en heren,

Met trots presenteer ik u mijn eerste, enige en echte 'waarbenjij.nu'. Hier zal ik de mensheid op de hoogte houden van de ongetwijfeld grootse avonturen die Evelyn en ik gaan beleven tijdens onze expeditie naar de andere kant van de aarde.

Adios Amigos!!

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2007

Oost, west, thuis best ?

23 September 2007

Een cultureel sprongetje

11 September 2007

Nieuw Lievelings(Zee)land!

01 September 2007

Korte mededeling

23 Augustus 2007

Losse flodder log!
Christien

Dames en heren, Met trots presenteer ik u mijn eerste, enige en echte 'waarbenjij.nu'. Hier zal ik de mensheid op de hoogte houden van de ongetwijfeld grootse avonturen die Evelyn en ik gaan beleven tijdens onze expeditie naar de andere kant van de aarde. Adios Amigos!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 35286

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 29 April 2014

Zuid-Amerika Amigos!

09 April 2007 - 27 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: