Korte mededeling - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Christien Nijmeijer - WaarBenJij.nu Korte mededeling - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Christien Nijmeijer - WaarBenJij.nu

Korte mededeling

Door: Christien

Blijf op de hoogte en volg Christien

01 September 2007 | Nieuw Zeeland, Wanaka

NIEUWE FOTO'S!!! WHOEHOEEWW, tien hele nieuwe pics op tha site! Allemaal door elkaar, van Nieuw Zeeland tot Azie en Australie in de mix, maar heeeee wel nieuwe kiekjes he!

XXXXX

Ps. Binnenkort een verhaal over mijn belevenissen op de gletsjer, in de kayak en op de walvissenspotboot!

• 01 September 2007 - 09:41

Corien:

Christoffel! Wat een geweldige pic's! Wat staat zo'n cap je goed! En zo'n overal! I LIKE IT BABY!!!

XXXX Corien

• 01 September 2007 - 09:47

Marije:

Paardrijden on the beach! Vast en zeker spectaculairder dan paardrijden op het strand van Schiermonnikoog, wat voor mij 5 jaar geleden een enorme teleurstelling was... De tien foto's vlogen voorbij, leuk om je gezichtje weer te zien :) !!

Kisses, S. de la D.

• 01 September 2007 - 11:10

Evey:

Wow! I'm really jealous!!

• 01 September 2007 - 13:44

J, R En R:

Lieve Christien,

Het deed ons enorm goed om je weer eens te zien en dat je er zo goed uit ziet. Ook de andere foto's o.a. van de walvis etc. vinden we heel mooi. Het zijn illustraties van verhalen die je zo in de loop van de tijd verteld hebt. We vinden dat je het knap zoals je in allerlei situaties begeeft en je weet te redden.
    Intussen is het 1 september en vliegt de tijd. Toen je wegging leek het een onafzienbare periode en nu begint het al op een oogwenk te lijken. Toch zijn we blij als je aan het einde van deze maand weer terug bent.
    Geniet van de dingen die nog komen.

groeten,

Jacquelien, Roel, Rolf

• 01 September 2007 - 15:59

Corien :

PS. Iets om je op te verheugen bij thuiskomst.. M'n verjaardagscadeau voor jou!! Whoeehieeeee, it's gonna beeee niceeee!! :D

Kussen!

• 01 September 2007 - 17:36

Anne:

Wat een leuke foto's weer. Geniet nog even! Ciao bella! X

• 02 September 2007 - 11:12

Ting:

Yeaah..heel goed hoor! foto's zeggen meer dan 1000 woorden :) Go Girl! wacht met smart op je volgende verhalen. X

• 03 September 2007 - 12:34

Corien:

Ohjah, nog iets om je op te verheugen..
    Je kennismaking met mijn nieuwe goudkleurige vriend die mij door christienloze tijden heen sleept, genaamd 'ELVIS CHRISTOFFEL'
    Is't niet prachtig?

• 03 September 2007 - 13:02

Janne:

Hey! Super om weer even een paar foto's te zien! Je ziet er goed uit! Zelfs in de overal :P
    Genieten nog he!!!
    Lfs Janne

• 06 September 2007 - 15:26

Evelien:

Hola!!

Leuke foto's!!! Je ziet er goed uit!
    Jeetje, de tijd vliegt echt! Eind deze maand ben je weer thuus!
    Mail je gauw weer een update! Genietseee!

Kus Eef