Overdosis Boeddha - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Christien Nijmeijer - WaarBenJij.nu Overdosis Boeddha - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Christien Nijmeijer - WaarBenJij.nu

Overdosis Boeddha

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Christien

13 April 2007 | Thailand, Bangkok

Kleine boeddha's, grote boeddha's, reusachtige boeddha's, staande boeddha's, happy boeddha's en lucky boeddha's we hebben ze allemaal gezien..Toen Evelyn en ik eergister een tempel bekeken duwde de gids ons daarna pardoes een tuktuk (leeevensgevaarlijk maar super handig) in en die sjeesde ons door Bangkok van Boeddha naar boeddha.
Ondertussen stopte ie bij een TAT (thais reisbureau) om ons ook nog eens een tiendaagse excursie in de maag te splitsen. Nou ja, zijn we in ieder geval weer even onder de pannen.
Daarna zijn we gaan winkelen op de Kaou San road, de backpackersstraat in Bangkok. En dat is niet goed voor ons. Het is hier zoooo ontzettend cheap! En dan nog moet je afdingen. De een kan dat overigens iets beter dan de ander. Zo beweert Evelyn bijvoorbeeld met een stalen gezicht dat ze een jurkje van vijf euro te duur vindt. Want echt, zo goedkoop is het hier. Heeft dus tot gevolg dat mn trouwe eastpack uit zn voegen is gebarsten snik, snik. Om mijn backpack dat leed te besparen, willen we wat stuff opsturen. Hoop dat't aankomt!
Ben mn dagboekje vergeten (jaa mam ik schrijf er iedere dag braaf in) Dus ik weet niet zo goed meer wat er verder gebeurd is...

Kusss C.

  • 13 April 2007 - 08:14

    Marije:

    Haha, en ik nog wel in m'n vorige berichtje zeggen dat je de hand van Boedha schudt... Klopt dus als een bus (of moet ik zeggen 'als een tuk-tuk'?!). Mijn collega vertelde me 'fan' te zijn van Boedha, zonder grappen of grollen bedoelde hij dat ie zich aan het verdiepen was in het Boedhisme. Als het gemeentehuis binnenkort maar niet vol staat met vrolijke, geluks- etc Boedha's.

    Lief vriendinnetje, het allerbeste!

  • 13 April 2007 - 09:17

    Heey Chris,:

    Fijn dat je een goede reis hebt gehad.
    Het is erg leuk om jullie belevenissen terug te lezen!!!
    Ik heb nu je eerste verhalen uitgeprint en die gaan straks over een paar uurtjes naar oma.
    Rustig aan!!! Heeeeeeeeeel veeeeeeel plezier!!!

    Groetjes liefs x Mariël

  • 13 April 2007 - 09:23

    Corien:

    Heerlijk dat het zo goedkoop is.. of toch ook weer niet.. Maar je mag best wat opsturen naar mijn huis hoor :-D
    Net vier dagen in Bangkok en nu al een O.D. Boeddha..! Dat belooft wat..
    En wat voor tiendaagse excursie ga je doen? Vooral veel plezier suikermeloné!
    XxxxxxX Cornelis

  • 13 April 2007 - 09:53

    Evelien:

    Hola!! Leuke verhaaltjes weer chris! Klinkt goed! Stonden jullie nog in de krant trouwens?? Ben benieuwd naar de foto's! Mooie ervaring he, die tuk tuks! Zijn er ook veel fietstaxi's? En ik hoop dat je inmiddels al van een lekkere Thaise maaltijd hebt mogen genieten! Misschien nog een tip. Ik hoorde van m'n ex-huisgenootjes dat een of andere fietstocht door Chinatown geweldig moet zijn. Enjoy your trip en fijn dat je ons zo af en toe ook even laat meegenieten! ;) Kus kus eef

  • 13 April 2007 - 12:53

    Marleen:

    Eindelijk heb ook ik je website ontdekt!! Super, al die verhalen die jullie meemaken, ben jaloers! Zijn er al fotos van Chris als model? Geniet ervan, en niet teveel kopen, want je moet nog verder reizen... Kus Marleen

  • 13 April 2007 - 15:09

    Anne:

    Hoi Chris, wat leuk nu al zoveel leuke verhalen, dat belooft wat. Ik ga me meteen maar even aanmelden zodat ik niets van je avonturen hoef te missen. Heel veel plezier daar, geniet ervan. Ciao bella! X

  • 13 April 2007 - 16:31

    Helen:

    heey chrissie

    leuk om al je verhalen te lezen!!!! mooi dat je het naar je zin hebt...enne chrissie als model, WOEHOE!!!!!
    hey meissie heel veel plezier daar enne blijf je zeker volgen
    dikke kus Helly

  • 13 April 2007 - 17:38

    Annelinde:

    He Chrisss
    Wat een verhalen! Echt super:) Al een beetje gewend aan de temperatuur daaro?
    Heb je al mooie picture's gemaakt:)?
    Nog even wat site's die ik vergeten was te geven (misschien wel heel oud nieuws en weet je het al lang:P) www.hostelword.nl en www.travellerspoint.com kun je heel makkelijk hostels boeken.
    Fijne week nog!
    kuskusje Annelin
    En groeten van Dick, Diny en Eelke

  • 13 April 2007 - 20:35

    Janine:

    Heey, klinkt echt superleuk allemaal! Veel plezier met de excursie!! xxJanine

  • 14 April 2007 - 12:05

    Annelin:

    foutje hostelword moet hostelworld zijn(A)

  • 15 April 2007 - 15:31

    Janne:

    Hey Chris! Het klinkt allemaal super! Ben benieuwd naar foto's van jezelf als de Next Topmodel! Heb je die gemaakt? vast wel, toch? Wat voor excursie ga je doen? Ben benieuwd. Have Fun! Liefs Janne

  • 16 April 2007 - 12:57

    Marc:

    Hey Chrizzz,

    Bijna een week weg en al zoveel meegemaakt. Je bent wel gelijk met je neus in de boter gevallen met het Thaise nieuwjaar. Tis weer prachtig hoe je verhaalt van je belevenissen, ik lees met veel plezier. Je foto "Christien in thaise outfit" ;) was niet te vinden, echter de kroontjes die ik wel zag zagen er niet echt zacht uit!
    Heel veel plezier en veel succes met afdingen!

    Liefs

  • 16 April 2007 - 14:17

    Ting:

    Hé lieve schat,

    echt heerlijk om je verhalen te lezen! heb echt ontzettend gelachen. Ben natuurlijk ook benieuwd naar je thaise outfit! Trouwens, lopen aan de andere kant van de wereld nog mooie mannen rond?

    XXX

  • 16 April 2007 - 17:23

    Mé:

    Chrizzzzzzzzzzz

    Ik heb eindelijk de weg naar je websait gevonden mét dank aan Mvr Kluis (jaja het is blond met uitgroei!) Ja wij contacten nog regelmatig om het gemis enigzins te verzachten, maar superduper om te horen hoe gaaf je het er nu al hebt oh boy oh boy als je strax nog ma trug wil kome!
    Ik zal vanaf nu geen berichie meer missen, hier mist u nix

    Dikke kus bijna juf mé!!!!!!!11

  • 16 April 2007 - 18:38

    Marianne!:

    dag schat! hier nog ff een bericht van mij! mis je!! :) ben benieuwd wat je nog meer gaat beleven! ik hou je in de gaten!
    kus!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christien

Dames en heren, Met trots presenteer ik u mijn eerste, enige en echte 'waarbenjij.nu'. Hier zal ik de mensheid op de hoogte houden van de ongetwijfeld grootse avonturen die Evelyn en ik gaan beleven tijdens onze expeditie naar de andere kant van de aarde. Adios Amigos!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 35297

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 29 April 2014

Zuid-Amerika Amigos!

09 April 2007 - 27 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: