Gedrogeerde tijgers en gifgroene visite - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Christien Nijmeijer - WaarBenJij.nu Gedrogeerde tijgers en gifgroene visite - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Christien Nijmeijer - WaarBenJij.nu

Gedrogeerde tijgers en gifgroene visite

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Christien

17 April 2007 | Thailand, Ayutthaya

Hee lieve iedereen!
Khapkhunkha voor alle mailtjes en berichten. Heel leuk. De afgelopen dagen hebben we ontzettend veel gezien en gedaan. Heb (weer) niet zoveel tijd om te typen dus probeer het kort te houden. Ik haal de dagen een beetje door elkaar, dus heel chronoligisch zal dit verhaal niet worden. Een paar nachten geleden logeerden we in een rieten huisje op het water in Kanchanaburi. In het midden van de accomodatie was een terras waar we 's avonds met de andere gasten een drankje dronken. En opeens hadden we ongewenste visite. Een knalgroene slang kronkelde onze kant op. Waaaaahhh, de meneer van de bar wist ook niet zo goed wat ie moest doen en heeft um vlug met een stok het water in gegooid. Goed, die was mooi weg maar wij durfden bijna niet meer te gaan slapen. Blegh, echt eng!
Verder hebben we verschillende musea over de oorlog tegen Japan bekeken. Ze hadden scene's nagemaakt met poppen en het was behoorlijk indrukwekkend om te zien. Echt verschrikkelijk wat daar gebeurd is. Er zijn ook veel Nederlanders bij omgekomen en we hebben de begraafplaats bezocht.
's middags was het tijd voor een heel ander soort amusument...de tijger tempel! Jaja wij zijn heel stoer met tijgers op de foto geweest. Daar vertel ik later nog eem wat over.
De volgende dag olifantgereden...ja DE foto is gemaakt. Christien en Evelyn op de olifant. Nou hartstikke mooi was dat. Ennuhm waterval bekeken. Bootje gevaren en geraft. Op een bamboevlot de rivier over. Vandaag sightseeing door Ayuttay. Lange tijd de hoofdstad van Thailand geweest, maar verwoest door de oorlog. Wat tot gevolg heeft dat we van ruine naar ruine sjokten met een gids die zichzelf 'Engels' had geleerd en na ieder woord 'ja' zei. Frustreeeeeeeerend en nu moet ik snel stoppen!

KUSSSSS

• 17 April 2007 - 14:22

Marleen:

Weer een spannend verhaal, leuk leuk leuk!! Kus Marleen

• 17 April 2007 - 14:23

Evelien:

Waaah vet eng die slang.... Maar goed, kan je die ook op 't lijstje bijschrijven! Nu naast de slang, tijger en olifant nog een flinke tarantula en 't rijtje is comleet! Have fun! Kus Eef

• 17 April 2007 - 14:33

Corien:

Sexy chick, wat een belevenissen! "Tofffff"
    Wacht in spanning af op je volgende verhaal...!
    dikke likken!!

• 17 April 2007 - 15:13

Marije:

Hallo!!

Ik dacht dat je nog wel even kon teren op het kameel-rijden afgelopen zomer in Turkije, maar nee hoor: Mevrouw moet ons zo nodig weer overtreffen door olifant te rijden... Toppie hoor, stiekem wel jaloers op je verhalen!

Kusjes

• 17 April 2007 - 15:22

Evey:

Hey Chris, belachelijk vandat ene :S
    Kus vanbeneden ;)

• 17 April 2007 - 15:31

Helen:

tijgers, slangen,olifanten.....goed bezig.....das even wat anders dan je lieven kleine goudvisje!!!!
    mooi om al je verhalen te lezen..have fun en geniet ervan

kuss van helen

• 17 April 2007 - 16:13

Marianne!!:

he meisje!!
    Oh wat gaaf allemaal! onvoorstelbaar!
    ben erg benieuwd naar de foto's!!!
    kussie!!

• 17 April 2007 - 18:34

Janine:

Heey, vet eng van die slang, kan me voorstellen dat jullie niet meer durften te slapen! Maar wel weer superveel beleefd dus, echt leuk!! Dikke kus Janine

• 17 April 2007 - 19:57

Baukje:

Hey Chris!! Spannend zeg, wat je allemaal beleeft! Ik ben ontzettend benieuwd naar de foto's!!!!
    Liefs bauk

• 17 April 2007 - 20:46

Leonie:

Heey chris,

Super al die verhalen van je!! Je maakt wat mee he! Ben ook zeer benieuwd naar de foto's. Veel plezier..

Liefs lee

• 18 April 2007 - 08:27

Tingsum:

Oh my god.. een slang??? AAAAhh...wel een beetje jammer dat die kroegbaas niet echt wist wat hij moest doen. Je zou zeggen dat de 'locals' die vaker meemaken. Goed uitkijken dus! Erg stoer dat jullie olifantje hebben gereden en tijgertje hebben gefotografeerd!

XXX

• 18 April 2007 - 19:13

Anja:

Dag bijna miss Chris!
    Ik ben stil van je verhalen ;) Geweldig! en dat alles in die korte tijd!Pfffffffff

Have-fun-knuffel

• 19 April 2007 - 10:16

EEF:

He lief,
    wat ontzettend gaaf allemaal!! Helemaal leuk! Als je terugkomt ben je straks nog veel te stoer geworden om met je relaxbroek aan te fivelen:):) Have fun babe and enjoy it!
    Liefs en heeeeeeeeeeeeeeele dikke kusssss
    xx eef xx