Eindelijk maar toch - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Christien Nijmeijer - WaarBenJij.nu Eindelijk maar toch - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Christien Nijmeijer - WaarBenJij.nu

Eindelijk maar toch

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Christien

05 Mei 2007 | Laos, Vientiane

Daagh leuke mensen!

Ehmm, eigenlijk moet ik een heel verhaal typen want we hebben uiteraard weer wat beleefd. Maar ik heb niet zo'n zin. Wel heb ik iets waar bepaalde mensen al zooo lang naar smachten...namelijk foto's! Nee, natuurlijk niet op mijn eigen site. Maar Evelyn heeft dr een paar op haar weblog. Dus ik zeg: "Check it out!" evey.aroundtheglobe.nl
He, en allemaal zo bedankt voor de reacties, mailtjes en andere dingen. Ik word er heeeeeel blij van!!

Dikke kusss!!!

Ps. benn'n mien koarties al aangekom'n?!

• 05 Mei 2007 - 09:16

Evelien:

hahaha jaa die van mie is stoat oal op de schoorsteenmantel! Gister gekregen. Thnx!!
    Ga gauw de foto's checken!
    Kus Eef

• 05 Mei 2007 - 09:22

Helly :

crissie

de fotos zijn echt zooo super gaaf!!!
    kaartje is aangekomen, thanks.
    have fun dikke kus

• 05 Mei 2007 - 11:05

Deeps:

jaahhhhhhh!!thanks!!echt toppie!
    much fun!!
    kiss

• 05 Mei 2007 - 14:08

Marleen:

Die foto's zien er echt heel gaaf uit! Jullie maken echt super leuke dingen mee... Weet je trouwens al wanneer jullie in Sydney zijn? Moet mn reisje binnenkort gaan boeken.
    Kus Marleen

• 06 Mei 2007 - 07:00

Faith:

Hé Chris,

Super bedankt voor jullie kaarjte!!! Helemaal super! Ga even foto's kijken :)

XXX

• 06 Mei 2007 - 08:28

Snoopy:

Jippie foto's! Vanmiddag stuur ik je een paar foto's van hier, hou je mail dus in de gaten! Maar hoe je het ook went of keert, de jouwe zijn much spectaculairder! Toff, je hebt je kuikenrokje mee en ik zie dat je je trouwe fietsie uut Grunn mist?! Ik heb je zooo veel te vertellen :)!

Tot vanmiddag in de mail, kussen!

PS: uhmm.. ik neem aan dat er ook een kaartje mijn kant opgestuurd is... ;) M'n brievenbus is wat dat betreft vrij leeg.. :)

• 07 Mei 2007 - 09:40

EEF:

Jajajajaja, u made my day met je kaartje!! So sweet! Ik heb zo mn uitreiking, and actually u should be there as well...miss u babe!!
    Nu even kiekjes koekeloeren:):)
    liefs en dikke kus,
    xx eef xx

• 08 Mei 2007 - 08:52

Linnie:

hey lief vriendinnetje, de foto's zijn echt super mooi! Wat een mooi land...ik heb nog geen kaartje in de bus gehad, maar die komt vast nog wel :)
    Hier gaat alles nog zijn gangetje...mis je al wel onwijs!!!! Nou kijk uit naar je volgende verhaal....liefs

• 08 Mei 2007 - 17:36

Titia:

Ja je kaartis al aangekomen we zijn daar ook geweest,bedankt.Er komt op dit moment een enorme hoosbui over Wageningen heen.De vakantie is weer voorbij we hebben genoten in Schoorl en van het strand en de zee. Het was prachtig weer en de stad Alkmaar is heel gezellig.De bevrijdingsdag was ook weer gezellig in het Wageningse land.Succes met de engelse les in Laos en geniet ervan.Kus van Titia en Niels.

• 09 Mei 2007 - 08:21

Janne:

Hey Chris!
    Btje late reactie. Maar het kaartje is gekomen hoor! Tnx!!!
    Super die foto's! Leuk om de illustraties bij je verhalen nu ook te zien!!

Liefs Janne

• 09 Mei 2007 - 12:48

Dag Lieve Chris!!!!!:

heee!!! wat een stoere foto's! echt leuk man! eindelijk kan ik je weer aanschouwen! :) maar mis je hoor!
    nu ff je andere verhalen lezen!! kusje!!

p.s ben nog geen koartie teg'n komm aan de loageweg!